• AAP volgde een OpmerKelijk brandingstraject

AAP volgde een OpmerKelijk brandingstraject

[ 04-12-2018 ]

Als Joke over AAP strak, was het altijd heel duidelijk welk pad ze bewandelde met haar organisatie. Maar als ze dat moest uitleggen aan vrijwilligers of stakeholders, kwam ze telkens met een andere invalshoek op de proppen. Al snel realiseerde ze zich dat AAP behoefte had aan een duidelijke branding. Daarvoor zocht én vond Joke hulp bij OpmerKelijk.

“Bij het begin van mijn brandingtraject gooide Katlijn AAP volledig ‘overhoop’. Mijn hele business werd binnenstebuiten gekeerd en alles werd in vraag gesteld. Daarna bouwden we samen AAP weer op. Met de hulp van Katlijns kennis en visie groeide ik naar een duidelijke structuur. Ik leerde afbakenen wat ik wel en wat ik niet wilde doen. Zo kan ik me nu beter profileren naar de buitenwereld toe. We krijgen nu veel meer interessante opportuniteiten. Ik ben zo dankbaar! Dit was echt wat we nodig hadden bij AAP.”

Nieuwsbrief

 

Help ons een dier het verschil te laten maken! Door AAP vzw te steunen kunnen we extra inzetten op de unieke mens-dier relatie.

AAP