Jaarverslag 2017-2018

[ 25-04-2019 ]

Niets is mooier dan de band tussen mens en dier. We zien het elke dag, in de vorm van een kwispelende staart of een glimlach van oor tot oor. Het is exact waarop Animal Assisted Projects, maar zeg maar gewoon AAP, de voorbije anderhalf jaar heeft ingezet: welzijnsverhoging door een positieve mens-dierrelatie.

We namen niet minder dan 16 AAI-teams mee naar woonzorg- of therapeutische centra om de bewoners een fijne dag te geven vol natteneuzen en lieve snoeten. We gingen actief op zoek naar 55-plussers die voor een huisdier uit hun buurt wilden zorgen wanneer het baasje niet thuis is. We gaven workshops om onze expertise te delen met iedereen die het wou horen. Kortom: we hebben niet stilgezeten, net zoals een enthousiaste viervoeter dat ook niet doet. Zéker niet met een lekker snoepje in de hand.

De afgelopen twee jaar hebben we niet alleen anderen, maar ook onszelf verder opgeleid. En bij elke tegenslag die we kregen en elke oplossing die we er weer voor vonden, beseften we opnieuw: dit is waarom we het doen. En waarom we het gaan blijven doen. We zien onze toekomst niet gewoon groot, maar echt Deense-Dog-groot. Maar voor we vol goesting aan die toekomst beginnen, blikken we even terug op onze eerste levensjaren.

In dit jaarverslag nemen we je graag mee langs een vormend 2017 en een ontdekkend 2018 voor AAP. Wij zijn er alvast erg trots op.

Liefs,

Joke

Nieuwsbrief

Help ons een dier het verschil te laten maken! Door AAP vzw te steunen kunnen we extra inzetten op de unieke mens-dier relatie.

AAP